Postaw mi kawę na buycoffee.to

23:03:00

Bilety od Bosonogiego, wietnamskie świnki i lampiony...św. Marcin po drugiej stronie granicy

Świętowaliśmy w kręgielni mężowskie urodziny, gdy zorientowaliśmy się, że skądś dobiega znajomy głos. W ten sposób po grze z marszu trafiliśmy na promocję książki Wojciecha Cejrowskiego oraz konkursy, do wzięcia udziału w których jakoś nikt się nie kwapił, a że zadanie nie było zbyt skomplikowane (na szybko napisana z przymrużeniem oka kartka z wakacji), włączyliśmy się do zabawy i oprócz książki z autografem do domu zabraliśmy również naszą wygraną - bilet rodzinny do ZOO w Görlitz, co bardzo mnie ucieszyło, bo jak już kiedyś kiedyś pisałam, to mój ulubiony ogród ze zwierzaczkami, bardziej przypominający przydomową zagrodę niż typowe ZOO z klatkami i wybiegami.
Wejściówki leżały odłogiem niemal pół roku, aż w końcu należało zrobić z nich użytek, a że Dnia św. Marcina nie spędzaliśmy akurat w Poznaniu, padło właśnie na Görlitz
Temperatura iście nie listopadowa, w ogrodzie zoologicznym sami znajomi, aż żal, że u nas takiego nie ma: dostojne pawie, biegające wolno czarne, wietnamskie świnki, wykluwające się kurczaczki i bez oporu dające się szczotkować kozy. Zjazd w wiadrze i buszowanie po wnętrzu szopy z białymi myszkami.
A potem marsz z lampionami ulicami miasta za dosiadającym konia Marcinem. Koniecznie do powtórzenia ;)